Producent tekstyliów hotelowych radzi dlaczego warto umieszczać logo na tekstyliach

Tekstylia hotelowe często nie różnią się od siebie w wielu miejscach noclegowych. Wśród właścicieli hoteli oraz pensjonatów prym wiodą białe ręczniki oraz szlafroki i pościel w tym samym kolorze. Trudno o wyróżnienie się spośród innych hoteli, oferujących podobne warunki dla gości. Producent tekstyliów hotelowych znalazł jednak sposób na podkreślenie tożsamości Twojej bazy noclegowej. Koniecznie przeczytaj poniższy artykuł i sprawdź, jak prosty zabieg pomoże Ci zbudować świadomość marki wśród podróżnych.

Tekstylia hotelowe z haftem, wszywką lub nadrukiem

Producent tekstyliów hotelowych zazwyczaj ma za zadanie stworzenie na tyle dobrych produktów, by zachęcić właścicieli hoteli lub osoby odpowiedzialne za ich zaopatrzenie do zakupu konkretnych ręczników, szlafroków, pościeli czy poszewek. Niestety częstotliwość używania wcześniej wymienionych rzeczy jest tak duża, że nie sposób wykazać się kreatywnością w czasie ich produkcji. Najlepiej bowiem sprawdza się kolor biały bez żadnych dodatków. To jedyna barwa, która nie spiera się podczas częstego czyszczenia, a dodatkowo pasuje do każdego wystroju wnętrz. Niestety białe poszwy, pościel czy ręczniki to nic nowego – możesz odnaleźć je w każdej bazie noclegowej. Właśnie z tego powodu warto zainwestować w haft, wszywkę lub nadruk logo Twojego hotelu na tekstyliach hotelowych! Rozwiązanie to ma wiele zalet m. in.:

  • wyróżnia Twoje tekstylia hotelowe spośród innych,
  • pomaga gościom zapamiętać logo oraz nazwę Twojego hotelu – kwestia ta buduje świadomość Twojej marki i przyczynia się do ponownego wyboru tego samego miejsca noclegowego przy kolejnej wizycie,
  • zniweluje ryzyko zamiany Twoich tekstyliów w pralni,
  • daje Ci możliwość indywidualnej sprzedaży tekstyliów z logo hotelu zainteresowanym gościom.

Hafty i wszywki od producenta tekstyliów hotelowych ABIP

ABIP to polsko-portugalski producent tekstyliów hotelowych, oferujący także różnego rodzaju akcesoria kosmetyczne, odzież dla personelu oraz niezbędniki do restauracji. W ofercie firmy odnajdziesz również możliwość wykonania wszywek oraz haftów na wybranych tekstyliach hotelowych. Długoletnie doświadczenie firmy w branży hotelowej pozwoliło docenić możliwość oznaczania zakupionych tekstyliów logiem kontrahentów. Eksperci ABIP twierdzą, że wyhaftowanie logotypu hotelu na ręcznikach lub pościeli hotelowej znacznie zmniejsza możliwość pomyłek w pralniach przemysłowych, a dodatkowo sprawia, że goście chętniej kupują pojedyncze akcesoria z wszywkami w recepcji hotelu. Ponadto logo miejsc, posiadających hafty na tekstyliach jest o wiele częściej kojarzone przez podróżnych. Zaufaj producentowi tekstyliów hotelowych i już dziś zdecyduj się na wszywki na Twoich tekstyliach hotelowych!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ